fbpx

Zniżka 5 z kodem rabatowym 🌷 spring 🌷

Regulamin sklepu internetowego

 § 1 Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy Cartoonizacja.pl, dostępny pod adresem internetowym https://cartoonizacja.pl, ​prowadzony jest przez PETIT COMMERCE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, Xii Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000910059, o kapitale zakładowym  5.000,00 zł, NIP 5242921887, REGON 3893787600000. 
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.  

§ 2 Definicje

  1. Konsument ​- osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca ​- PETIT COMMERCE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, Xii Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000910059, o kapitale zakładowym  5.000,00 zł, NIP 5242921887, REGON 3893787600000. 
  3. Klient ​- każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca ​- osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep ​- sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://cartoonizacja.pl.
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin ​- niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Zamówienie ​- oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  9. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności. 
  10. Koszyk ​– element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  11. Produkt ​- dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  12. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. 

§ 3 Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Długa 29, 00-238 Warszawa.
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@cartoonizacja.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48690385523.
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 78 1090 2590 0000 0001 4835 0587.
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie. 
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10.00 – 20.00.

§ 4 Wymagania techniczne 

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są: a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), c. włączona obsługa plików cookies, d. zainstalowany program FlashPlayer. 

§ 5 Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT). 4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt/Produkty, koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), oraz opłata za płatność internetową (1,7% sumy zapłaty, o których Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży. 

§ 6 Zasady składania Zamówienia 

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia i zaznaczyć wszystkie potrzebne opcje, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”;
  2. wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), dodatkowo wpisać dane do faktury, jeśli jest potrzebna;
  3. kliknąć przycisk “Kupuję i płacę” oraz potwierdzić zamówienie;
  4. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie. 

§ 7 Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy zamówionego Produktu:
    • a) Przesyłka do paczkomatu InPost,
    • b) Przesyłka kurierska InPost.
  2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności, obsługiwanych przez operatora płatności internetowych Tpay:
    • a) Płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
    • b) Płatności elektroniczne,
    • c) Płatność kartą płatniczą,
    • d) Płatność BLIK.
  3. Podczas wyboru metody płatności zostanie automatycznie doliczona opłata za korzystanie z internetowej metody płatności w wysokości 1,7% sumy zapłaty.
  4. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu. 

§ 8 Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu. 
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. 
  3. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  4. Początek biegu terminu dostawy w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. 
  5. Po odrysowaniu wstępnej wersji portretu przez malarza projekt zostanie wysłany drogą mailową na adres email wskazany podczas złożenia zamówienia.
  6. Istnieje możliwość lekkiej edycji i poprawy projektu na żądanie klienta. W przypadku wniesienia zmian lub dopełnień potrzebujących większej ingerencji lub odbiegających od pierwotnego zamówienia klient zostanie poproszony o dopłatę przelewem na konto sprzedawcy.

§ 9 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi, ponieważprzedmiotem świadczenia niniejszej Umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

§ 10 Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty. 
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad. 
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. 
  4. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podany w niniejszym Regulaminie adres mailowy Sprzedawcy.
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.  
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione. 
  7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres ul. Łubinowa 4, 03-878 Warszawa.

§ 11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:  http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; 
    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ​oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    • a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.  
    • b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.  
    • c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 

§ 12 Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca. 
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym. 
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    • a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką do paczkomatu lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora. 
    • b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.  
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.  

§ 13 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim. 
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. 
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowaniepowszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.  
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/​.